Regler for indmeldelse og Udmeldelse :
Indmeldelse
Indmeldelse foregår ved, at du eller din træner/holdleder sender dine data samt dato for første træningsdag til kassereren.
birgit@tubberup.dk
De data vi skal bruge er:
Navn (fornavn og efternavn)
Fødselsdato
Adresse
tlf.-nr.
email
Første træningsdag
Du har en måneds prøvetid. Herefter vil du modtage kontingentopkrævning med et girokort.
Du kan også indbetale kontingentet til klubbens bankkonto: Nordea reg.nr. 0146 kontonummer 8465662043
Når du betaler dit første kontingent bekræfter du samdidig, at du og/eller dine forældre kender vedtægterne.
Udmeldelse:
Udmeldelse skal ske skriftligt til kassereren birgit@tubberup.dk eller pr sms til 28923313
jf. vedtægterne
§ 5 Udmeldelse
Udmeldelse skal ske skriftligt til klubbens kasserer inden den 1. september eller 1. februar. Hvis skriftlig udmeldelse
ikke har fundet sted inden en af de nævnte datoer, skal kontingent for hele den pågældende periode betales.
Når et medlem er i kontingentrestance ud over 2 måneder eller har pådraget sig anden gæld til afdelingen, kan
bestyrelsen med mindst 8 dages varsel udelukke vedkommende.
Ingen, der er udelukket pga. kontingentrestance, kan optages på ny som medlem af afdelingen eller en anden
afdeling under Herlev Idrætsforening, før vedkommende har betalt sin gæld til afdelingen.